U BENT HIER: Sofim › Loonbeheer

Loonbeheer

​​Sofim Dienstengroep is een erkend sociaal secretariaat. Wij verzorgen de loonadministratie voor meer dan 7.000 bedrijven.

Eigen dossierbeheerder

Onze klanten krijgen een eigen dossierbeheerder toegewezen. Deze vaste contactpersoon kent uw bedrijf helemaal en weet wat voor u belangrijk is.

De dossierbeheerder is op de hoogte van de nieuwste sociale en fiscale wetgeving, zorgt voor correcte loonberekeningen en -administratie en beantwoordt al uw vragen omtrent personeelsbeleid. U wordt tijdig verwittigd wanneer er bijvoorbeeld indexaanpassingen zijn of wanneer er vakantiegeld moet worden voorzien.

Zo kunt u steeds op een persoonlijke en professionele aanpak rekenen.

Online loonverwerkingspakket

Wij hebben een online loonverwerkingspakket, Sofinet, wat wij voor onze klanten ter beschikking stellen. Hier kan u steeds alle gegevens ingeven voor de loonberekening. Natuurlijk bieden we ook hier alle nodige ondersteuning.

U ziet er bijvoorbeeld snel en eenvoudig:

  • Alle personeelsfiches
  • De loonkost
  • Hoeveel vakantiedagen een werknemer nog kan opnemen
  • Hoe vaak een werknemer afwezig is door klein verlet, ziekte,…
  • ...

We nemen de personeelsadministratie uit uw handen zodat u zich kan focussen op uw bedrijf.